Tommy Bernes Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hei! Bildene til Ivar og Torstein fikk virkeilig fram Alaska lysten i meg, så eg var ute på Sightseeing rundt Petersburg i en lokal eid Super cub (C-FWEK). Fikk et bilde da eg var på final ved Petersburg Seaplane base. Ha en fortsatt flott fredagskveld og en god Høstferie! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Velkommen til Alaska Tommy! Renger med våre veier krysses iløpet av helgen, Alaska er ikke så stort! :grin: Flott bilde, men cub på flotes er litt unødvendig når man kan lande overalt med flymaskinen på hjul. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Flott bilete! Og velkommen opp hit. Kva base du opererar ut ifrå? Sjølve jobbar eg ut ifrå Petersburg, med stasjonar i Skagway og Juneau i tillegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Takker begge to! Blir vel endel flygning fra Petersburg, flyr som mest med Cessna 206 Amfibie og Super Cub.. Men de skal ikkje sjå vekk i fra at det blir meir flygning i Alska med tiden som kommer.. Offtopic: Prøvde å få SIRP til å fungere, har lagt mappa i Addon scenery og lagt den til i Scenery library, men kan ikke velge noen flyplass :crazy: Må eg fly etter NDB får å finne dei, eller hva? Virker utrolig artig å fly der :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hvis du leser dokumentasjonen som følger med SIRP basene får du oppgitt koordinator, frekvens til NDB'en og annen viktig informasjon som er relatert til hver base. I tillegg finner du også ett lite kart som du kan bruke som navigasjon mellom basene (selv har jeg ikke lykkes! :grin:) Benytter du FSX, evt. VATSIM? Hadde vært artig å fått til ett meeting der oppe hvor vi flyr rundt med Super Cub'en eller 206'en! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 28. september 2008 Premium Medlem Del Skrevet 28. september 2008 Dette bildet var det villmark-sus over, er det FSaddons sin Cub? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Nei, det er det ikke, det er Aerosoft sin, painten var medfølgende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.