Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at eg har høyrt rykte om at Ivar skal til med tungt skyts på kortbanane, må eg komme meg framover. Så eg gjekk til innkjøp av ei ny maskin. Ein Howard 500. Cruisespeed rundt 250 knop, 2500 gampe per side og gode shortfield eigenskapar.

1.jpg

Motorane brølar og eg får takseklarering. uren skal gå til forskningsstasjonen på Wood Lake.

2.jpg

Eg forlet Juneau i et bra regnver og dårleg sikt.

4.jpg

Klatrar ut og prøver å halde kontakt med bakken.

5.jpg

Turen over dit var vanleg prosedyre stort sett. Så eg gadd ikkje ta noko bilete. Her er eg på downwind til Wood Lake.

6.jpg

Base to final turn inn imot landingsstripa.

7.jpg

Short final.

8.jpg

Landinga vert litt tricky her med denne store maskina. Så her gjeld det å halde tunga beint i munnen.

9.jpg

Vrengerstikka over og flatar ut med vingene i vater....nesten.

10.jpg

Set maskina mjukt nedpå og rullar av garde i ein helsikes fart.

11.jpg

Bremsar lett og let maskina sakke på slik at eg kan snu.

12.jpg

Taksar av garde igjennom skogen imot basen.

13.jpg

Parkert ved basen, og eg skal til å laste ombord ein haug med utstyr og folk.

Skrevet

Se her er gutten som kommer seg fram i verden!

Jeg innrømmer allerde at vi har planer om å søke partnerskap med deg. Også vi har fortstått at vi trenger noen med pågangsmot og kan fly kortbanemaskiner (i og med at vi kun har store metallklosser). :grin:

Herlig historie, en flymaskin som tok pusten fra meg, og en flystripe jeg gjerne vil besøke sammen med deg i Cessnaen! Er den med i Glacier Bay scenerey?

Skrevet

Ja me kan godt inngå samarbeid på fraktrutene Ivar. Eg tar meir enn gjerne kortbanane og så sender eg deg på motorveiane hehe. Cessna? Alt for lite hehe. Beaveren er det minste eg flyg oppi her no. Cessnaen tar for lite last hehe....

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...