Kristian Nørregaard Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Hej. Der har været en del spørgsmål angående Ariane. På disse to links er billeder fra nogle ture jeg har haft med Ariane 737X2. ALT der har noget med fly at gøre på billederne er inkluderet i X2 (trapper GP-unit osv). Link 1 Link 2 Kristian Nørregaard Northern Europe Support Manager Ariane Design Siter
Werner Rafteseth Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Hvordan fungerer direct-routing i FMS'n nå? Har hatt litt problemer med 600-en min. Om jeg tar en direct-routing, så vil den gå fra det siste punktet som ble passert, og til det jeg har satt øverst. Siter
Kristian Nørregaard Skrevet 20. september 2008 Forfatter Skrevet 20. september 2008 Da jeg på en MIKRO2B fra Billund skulle til MIKRO fik jeg meldingen "Sterling 321, cleared direct EEL VOR". Da rykkede jeg bare EEL op øverst i FMC'en på legs-siden, og da drejede flyet direkte mod EEL VOR. Siter
Stian Beinset Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Er litt interessert i å prøve noe annet en PMDG, og jeg like 737-700 veldig godt. Er den like bra som PMDG og simulerer den flere systemer, som IRS f.eks? Siter
Kristian Nørregaard Skrevet 20. september 2008 Forfatter Skrevet 20. september 2008 Mange vil være mig enig i, at den overgår PMDG på MANGE punkter. Desværre er der NavData-delen, men den er der snart løsning på. Der er fornylig oprettet kontakt til Navigraph som vil gå ind og støtte Ariane 737. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.