Jan Arne Sjøholt Skrevet 13. desember 2001 Skrevet 13. desember 2001 hei.. lurer på om noen har instalert directX8.1 i XP jeg klarer nemlig ikke å se at den er intalert hos meg har satt utforskern slik at jeg kan se alt så det er ikke problemet??? Har i tilleg søkt etter den men finner ingenting på PC min som har noe med directX å gjøre i det hele........... Siter
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 13. desember 2001 Premium Medlem Skrevet 13. desember 2001 Klikk Start->Kjør, skriv 'dxdiag' og trykk Enter. Da får du opp diagnoseverktøyet som sjekker alt som har med DirectX å gjøre. Windows XP kommer med DirectX 8.1 som er en viktig del av operativsystemet. Siter
Jan Arne Sjøholt Skrevet 13. desember 2001 Forfatter Skrevet 13. desember 2001 Der var den ja..........jeg gikk inn i prgfiler på direcktX mappa men der var det jo ingenting Takk skal du ha for svaret... [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.