Jan Henrik Dahl Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hei igjen folkens Tenkte jeg skulle legge ut noen få screens av en god gammel warbird. Dette er etter min mening et av de aller peneste flyene som noen gang er laget, på lik linje med spitfire og P-51 mustang Flyet er freeware og kan lastes ned fra AVsim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Flotte bilder av et flott fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. september 2008 Premium Medlem Del Skrevet 15. september 2008 Jøssenam, plutselig hagler det med "warbirds" i forumet, nesten som i gamle dager jo . Og Corsair er neimen ikke noe dårlig valg, da den var noe av det råeste som ble utviklet under WW2. Mange fine eksemplarer i FS9, men den har latt vente på seg i FSX. Tøffe bilder Jan Henrik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Takker for kommentarene Tommy og Ernst Hehe, ja, ble litt inspirert av de andre warbird postene her og fikk plutselig så lyst til å lufte en warbird som har støvet ned en god stund på harddisken min Det er utrolig morsomt og avslappende å fly rundt med gode gamle fly av og til, iallefall når man flyr mye airliners Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Stilige bilder Nå fikk jeg lyst til og lufte mine wings of power fly. Herlig lyd av den pw r2800 motoren...tror jeg det var.. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Joda, det er litt morro å ta ut de gode gamle stempel motorene av og til Husker ikke den eksakte motorbetegnelsen, menmener selv å huske at det var en PW ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.