Anders Moen Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Noen screenshots jeg tok når jeg og en til fløy fra ENGM til ENBR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Fin bildeserie er dette Wilco 777? og hva i huleste skjer med flyet som ligger rett opp i rompa på deg?? PS: blir bedre kvalitet hvis du poster i Arkivet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 og hva i huleste skjer med flyet som ligger rett opp i rompa på deg?? Det er nok et AI fly ifra et eller anna payware program ala MyTraffic eller noe sånt. Disse Paywareprodusentene lager modellene for at de skal gi max ytelse, å det går utover det visuelle, spesielt på litt avstand. Fine bilder foresten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Takker for kommentarer Nei, er ikke Wilco. Det er PSS. Og det er heller ikke AI trafikk, det er jeg og en til som har det litt morsomt på multiplayeren hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Hmm, selskapet passet ikke helt inn i denne ruten :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Jo, da. Ny rute for PIA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.