Gunnar Seljeseth Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Det ble husketur, ja. Det å i det hele tatt la A/P forsøke å følge ILS var en tapt sak fra starten, så det ble en manuell innflyvning. Da setter jeg straks nesen nordover igjen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Holmen Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Var en flott tur ja. bortsett fra litt småtrøbbel på slutten. ble manuell innflygning på meg også til slutt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 faen så kjipt at jeg jobbet i dag. Dette ser så veldig artig ut! Gjerne ta det snart! Helst i helg for min del! Hva med i helgen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Fin tur nedover til grekenland! På turen var jeg innom oslo kontroll, beograd radar og tilslutt Athens Controll og ikkeminst Ivar på Approach. Var utrolig mye trafikk så innflygingen startet med holding over Ablon da det var umulig og komme til på Ivars frekvens Ellers ble jeg vektorert fint ned av Ivar, men slet litt når jeg fikk minimum app speed med den turbulensen som var, men det gikk nå det også. Gratulerer Ivar med Visiting Controller i Hellas! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hørtes ut som en fin tur det der! Men kunne selvfølgelig ikke i dag :mad: Men hva med en tur til helgen da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Dette var rett og slett SYKE tilstander! :grin: Makan til trafikk har jeg ikke vært borti som ATC, ikke engang da vi ble "invadert" av tyskere (da snakker jeg ikke om WW2...) :grin: Ikke nok med at jeg hadde en ukjent flyplass med terreng rundt og utfordrene vær, men på bakken hadde vi i snitt 10 stk som stod å ventet på klarering. Så kommer CREW FRITJOF NANSEN, hvem i all verden har invitert dere? :grin: Steike ta, sensoren min måtte bemanne TWR for at alt skulle gå opp, hohoho, nei dette tok kaka! :grin: Må innrømme at jeg mistet hodet litt underveis, men det løsnet til slutt med litt hjelp fra både andre kontrollere og piloter. Utorlig god stemning var det iallefall, på tross av mye rot og venting. Nå har jeg sittet i 5 timer, 4 av disse har det vært fullt kjør HELE tiden. Takk til dere alle som fløy ned i dag, var virkelig hyggelig med "selskap" her nede. Håper dere hadde en flott tur! Og, jeg fikk rating som visiting controller! Så neste gang noen skal fly til Hellas, let me know! ATC will be there! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Forsiktig med hva du ber om, det kan nemlig hende du får det... :grin: Ellers venter jeg nå bare på neste Norwegian Eagles tur... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.