Gå til innhold

Norwegian Eagles inviterer DEG til Athen 15 sept!


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Fin tur nedover til grekenland!

 

På turen var jeg innom oslo kontroll, beograd radar og tilslutt Athens Controll og ikkeminst Ivar på Approach.

 

Var utrolig mye trafikk så innflygingen startet med holding over Ablon da det var umulig og komme til på Ivars frekvens :)

Ellers ble jeg vektorert fint ned av Ivar, men slet litt når jeg fikk minimum app speed med den turbulensen som var, men det gikk nå det også.

 

Gratulerer Ivar med Visiting Controller i Hellas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var rett og slett SYKE tilstander! :grin:

 

Makan til trafikk har jeg ikke vært borti som ATC, ikke engang da vi ble "invadert" av tyskere (da snakker jeg ikke om WW2...) :grin:

 

Ikke nok med at jeg hadde en ukjent flyplass med terreng rundt og utfordrene vær, men på bakken hadde vi i snitt 10 stk som stod å ventet på klarering. Så kommer CREW FRITJOF NANSEN, hvem i all verden har invitert dere? :grin:

Steike ta, sensoren min måtte bemanne TWR for at alt skulle gå opp, hohoho, nei dette tok kaka! :grin:

 

Må innrømme at jeg mistet hodet litt underveis, men det løsnet til slutt med litt hjelp fra både andre kontrollere og piloter. Utorlig god stemning var det iallefall, på tross av mye rot og venting.

 

Nå har jeg sittet i 5 timer, 4 av disse har det vært fullt kjør HELE tiden. Takk til dere alle som fløy ned i dag, var virkelig hyggelig med "selskap" her nede. ;) Håper dere hadde en flott tur!

 

Og, jeg fikk rating som visiting controller! Så neste gang noen skal fly til Hellas, let me know! ATC will be there! :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...