Christian Andrè Todal Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Hei Noen aktive simmere i Kristiansund. Har sett noen her inne på forumet. Kunne vært kjekt å møtes og se deres oppsett og miljø. Bruker dere å møtes for å fly osv ? Gi meg en update da ! Christian Siter
Members Ivar Hestnes Skrevet 7. september 2008 Members Skrevet 7. september 2008 Jeg bor ikke så langt unna Var i byn igår en tur Siter
Sindre Holberg Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Bor rett ved jeg og Var også i byen igår :cool: Siter
Svein Kjørsvik Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Jauda, ble kristiansunder jeg og 1. januar da dem slo sammen kommunene her... Siter
Birger Blomvik Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Og den eldste er her? 43 år og simmet i snart 20 år.... Bor på Frei, ved Rensvik, og er skapflyger 100 % Siter
Members Ivar Hestnes Skrevet 7. september 2008 Members Skrevet 7. september 2008 Kanskje vi skulle hatt oss en slik pizzakveld som er så populært Siter
Sindre Holberg Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Det er jeg med på! Må bli på Corner det da! Siter
Christian Andrè Todal Skrevet 8. september 2008 Forfatter Skrevet 8. september 2008 Høres bra ut. Kunne jo også fikset et lite minitreff hvor vi flyr sammen, lærer litt av hverandre osv. Helgen 19 - 21 september er en helg det passer fint for meg. Da er til og med leiligheten fri for kjærring også. Fly, dele erfaringer, pizza osv. Christian Siter
Svein Kjørsvik Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Hvordan går det Cristian, fremdeles leilighet til disp? Vi må nå klare å finne på et eller annet, snart helg Jeg og Ivar mønstrer i allefall. Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Bor rett ved kr.sund jeg også Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.