Anders Henriksen Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Heisann, har C1 trening på Oslo kontroll nå til søndag 31/8 fra 21.00 - 23.00 lokal tid. Trafikk er veldig velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Forørvig er både APP og TWR booket av meg, men skulle det bli overmåte med trafikk så ta kontakt med meg om noen ønsker å sitte på de posisjonene (mitt kallenavn under trainingen er: ENOS_M_CTR). Grunnen til at begge er booket er fordi Anders må få kjørt seg litt slik vi finner ut om han er klar for CPT eller ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Holmen Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg tar en tur;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg tar meg også en tur tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Litt lite trafikk, så det blir én trening til, så skal vi lage det hett for han på CPT'en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Skulle gjerne ha vært innom. ELler var så vidt innom, men får ikke kalibert fjernkontrollen min.. Etter at jeg installerte (og avinstallert) euro truck simulator eller hva det nå enn heter, så funker ikke kalibreringa i windows mer.. er bare helt hvit, uten det + tegnet liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.