Gå til innhold

Favoritt fly


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Holder på å gå lei av de addons flyene jeg har nå. Derfor lurer jeg på hvilke freeware fly dere har som favoritter.

Kom med noen forslag til hva jeg skal laste ned da vel! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Beklager, men jeg må bare reklamere for et fly som IKKE er freeware. For tiden flyr jeg DreamFleets 737-400. Synes den er kjempe bra! Har bestilt meg en ordentlig 737-400 manual fra Esscoaircraft.com Har tenkt å få det så realistisk som over hodet mulig! På den måten blir de gode gamle traverne "morsomme" å fly igjen! Det er jo ikke noe krav å ha DF734. Før jeg kjøpte dette produktet fløy jeg mye MD-80, har manual til den også. Blir straks litt mere spennende når man legger inn realistiske prosedyrer, lærer seg de ulike callouts som skal gjøres i de forskjellige fasene av flyturen osv. Mulig jeg er gal som legger ned så mye tid i FS, men det er utvilsomt arti!

Lykke til, happy flying!

PS: Et krevende freeware fly er jo Antonov 225 Mirya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DF koster 29.99 $ og hvis kursen liger på ca 8\\9 kr. kan du selv regne ur prisen i NOK.

DF slepper snart en ratis patch som gjør flyet kompitabelt med 2002. gleder meg mye. Jeg skal også kjøpe

www.phoenix-simulation.co.uk airbus pakke som kommer om ikke altfor lenge. Noen som vet ca. pris på denne og noen som har en link til screenshotts av denne pakken???

[image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...