Gå til innhold

Liker den bedre og bedre.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

[color:#3333FF]SkySim BAe Hawk T1 [/color] har vært presentert flere ganger, men jeg må stadig tilbake til dette spreke skoleflyet. SkySim er relativt ny i bransjen, men med Rick Piper i staben er lista lagt høyt. Rick har alltid designet modeller med høy realisme og spesiell "feeling", og denne Hawk`en går rett inn i øverste hylle. Den er kun for FSX, så man har unngått alle FS9-problemer som skaper krøll for frps. Dermed er den en nytelse å fly, og etter min mening går den langt forbi tidligere godbiter som F-104 og F-4 fra Cloud9. Man kan også velge hvor realistisk man ønsker å fly, fra Ctrl-E oppstart.... til fulle militære prosedyrer fra take off til landing. Det følger med en detaljert "flight manual" som bl.a. inneholder oversikt over TACAN-frekvenser til kjente flybaser i England. Og selvsagt leveres den i mange utgaver, fra "Red Arrows" med oppvisningsrøyk til stridsutgave med våpenlast.

 

wk10.jpg

wk1.jpg

wk6.jpg

wk5.jpg

wk3.jpg

wk7.jpg

wk4.jpg

wk9.jpg

wk8.jpg

Anbefales

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er da ingenting å skjemmes over Ernst. Selv om du trodde ingen hadde lagdt merke til at du er en skap-jetpilot så har nok de aller fleste lagdt merke til det :) Ellers ser det jo ut til at du har falt for et ganske så mektig fly når det gjelder de manøverbare egenskaper.. Regner med modellen gjenngir de ganske bra av tildligere erfaringer fra produsenten. ..

Slår man i dette tilfelle linjer mellom farkost og pilot så skjønner man at parallelen er temmelig slående nær :)

 

Nydelige bilder var det også .. har vel tilgode å mene noe annet om forfatterens bidrag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takkåtakk :D .

 

Men hvor fikk du tak i alle disse flotte paintene? Har kun ett par jeg lastet ned fra avsim...

 

Fant en hel pakke med repaints på AVSIM (bare søk på HawkT1). Ellers finner du en del info og paint i DETTE FORUMET .

 

Ellers ser det jo ut til at du har falt for et ganske så mektig fly når det gjelder de manøverbare egenskaper..

 

Heihei Espen, det var som balsam for mine øyne å se noen ord fra denn karen :D . Joda, Hawk`n rører seg rimelig kjapt i alle retninger, men med tydelig og seriøs realisme!! Lydkvaliteten er også formidabel, så jeg flyr den stort sett med gåsehud. Den er også følsom for riktig hastighet i forhold til manøvrer, sidevind og energi. Et herlig fartøy som vokser i takt med pilotens erfaringsnivå.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...