Gå til innhold

Elektrisk trommesett til salgs!


A L

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har spilt trommer i 5 år, og kjøpte meg et nytt Elektrisk trommesett i april!

Jeg var fornøyd og spilte masse, helt til at vi fikk egne øvingslokaler til bandet, da jeg trengte eget trommetsett(akustisk)

vet at det sikkert ikke er så mange som spiller trommer her..Men man må nøvedigvis ikke gjøre det, dette kan faktsiik også regnes som en "leke" et elekstrisk trommesett gjør at det ikke bråker, det følger med øretelefoner, og kan slås sammen...fin måte å lære og spille trommer på :)

Lettest hvis dere bor i Oslo omerådet!

Kjøpte trommesettet for 5000 vi starter på 4000, husk at det bare er noen måndter gammelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hehe det viktigste er at det er morsomt å spille:)

Jeg er vokalist og låtskriver i Frail Grounds, vi er et metalband fra Skedsmo. Kan vel ikke akkurat si vi er så kjent ENDA, men det er jo det vi jobber mot. dvs i bunn og grunn lage musikk vi selv synes er bra, og forhåpentligvis synes flere det også:)

 

Kan jo sjekke ut noen låter på www.myspace.com/frailgrounds om du vil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjekka ut youtube å jeg :D Egentlig er jeg ikke noen gigantisk fan av metal, eller hører masse på Soilwork, slipknot osv, men det må jeg si var imponerende!! Visste ikke at noen her inne spilte i et så bra band! Lykke til videre :D håper jeg ser cd'en deres på platekompaniet om et år :)

 

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...