Matz Warland Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Noen som har en som vil selge eller bytte mot et annet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 det er ikke vits å bytte eller selge til en annen, ta heller å kjøp deg en, du kommer ikke til å angre ett sekund:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Warland Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Syns at prisen er for høy, er tross alt et gammelt verk det der. Men verdt pengene er det jo Men hvis jeg kan få det for halv pris, så er jo det mye bedre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Gammelt verk eller ikke. Du betaler for oppdateringer også. Det er absolutt verdt de pengene du legger i det. Tro meg. (Og alle andre pmdg eiere her på forumet forøvrig) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Warland Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Ja har prøvd det og vet godt at det er verdt pengene Men alikevel; brukt fungerer (skal hvertfall) like godt som nytt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 vist du finner noen her som ikke er fornøyd med PMDG/har lyst til å selge, så er du heldig^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Warland Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Har skjedd før :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Her: http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=436948#Post436948 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Adam Martinsen Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 snaue 500 spenn er ikke mye for så gjennomført fly. Hadde jeg hadde like avansert A320 som 747 til PMDX så legger jeg glatt 1000 spenn for den!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.