Gå til innhold

ENGM Staffed NÅ!!!


Lars Hassel

Anbefalte innlegg

Hehe litt sent, nå gikk jeg over til FSX igjen tror jeg nærmer meg noe :):)

Hva skal jeg gjøre når jewg har innstalert FSinn? skal jeg da koble meg opp mot noe ?:S har noen skype? så kan de legge meg til og hjelpe meg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vet' date=' men jeg får det ikke opp når jeg er inn på FS[/quote']Jeg hadde samme problemet, Alexander.

Den skulle vel egentlig kommet opp i den FS-menyen, men ingenting å se der.. så jeg heller tak i FS9 og SB, og nå funker det kjempebra

 

FS9 er også mye bedre enn FSX på mange måter. Iallfall om du ikke har den beste dataen... i FSX måtte jeg kjøre på laveste grafikk uten bygninger og sånn, og fortsatt hakka det, i FS9 kjører jeg på nesten full grafikk og det hakker bare sjeldent :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! Nå har skjhønt absoulutt alt dette med pålogging, fant en god norsk guide igår og jeg får opp FSinn i FSX..et prblem, når jeg skal åpne Controll panel for å koble meg på sånn at jeg får de grønne og gule runningene nederst i hjørnet til å lyse slutter FS copilot å svare :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...