Gå til innhold

FSx demo, TNCM, ny pc :)


Anbefalte innlegg

Hei! Har fått meg en ny pc, og i mens jeg venter på anledning til å få kjøpt FS9 måtte jeg laste ned FS x sin demo. Jeg ble veldig overasket over det men vil uansett fortsette med FS9. Kjørte alt på high faktisk ;)

 

Nok prat, her er bildene.. :)

 

Tekst over!

 

NB!! Må beklage all slags skrift i bildene! Har ikke skaffa meg Photoshop enda! :) Ikke skyt meg for det.

 

 

FSxdemo2.jpg

 

 

En ivrig spotter har kjørt ut båten sin for å spotte litt. Jeg spottet også han ^^

 

FSxdemoBtspotter2.jpg

 

Trygt nede på bakken, og skal snart snu for å få inn disse ivrige passasjerene til terminalen,

 

 

FSxdemolandet.jpg

 

Gjerne kommenter.

 

Edit: Croppa rød skrift i Photobucket nå. Glemte bilde nr 1 men det får bare være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg litt ussiker på om funker? men så lenge du kan kjøre alt på High så er FSX best, men mange velger fortsatt og bare kjøre FS9 pga oppdateringer og mange andre ting :)

Men hvis man har lyst på PMDG til FSX anbefaler jeg 747-400 queen of skyes, den er best ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...