Ivar Skaugstad Skrevet 24. juli 2008 Skrevet 24. juli 2008 Hei! I anledning at jeg skal fornye mitt sertifikat, samt besøke familie har jeg planer om å legge en flytur fra Notodden til Jarlsberg førstkommende lørdag, 26. Juli. Det er ennå ikke sikkert om dette lar seg gjennomføre luftveien ennå, da flyet vårt snart må inn til teknisk ettersyn. Uansett tenkte jeg å lufte tanken, for å evt. sjekke engasjement for å treffes på Jarlsberg utover ettermiddagen på lørdag. Her kan vi evt. slå av en prat, se på andre fly, og de som ønsker det kan sikkert få bli med opp i luften en snartur. Rett og slett sosialt samvær! Noen som føler at dette kunne vært aktuelt i dette herlige sommerværet? Siter
Gunnar Flak Skrevet 24. juli 2008 Skrevet 24. juli 2008 Kommer du med det nye flyet til flyklubben - var det ikke LN-NKF? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Skrevet 25. juli 2008 Planen var å fly LN-NFJ (vårt gamle fly), da vårt nye vidunder ennå ikke har fått godkjent papirene sine hos tilsynet. På grunn av lite interesse blir det bil som blir transportmiddelet i morgen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.