Øyvind Schou Johnslien Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Heisann. Etter masse timer på freeflight og missions tenkte jeg og prøve Vatsim for å observere ei stund. Har lasta ned og instalert FSinn og det andre programmet man trengte. Opprettet konto og aktivert den hos vatsim og prøver å åpne FSX. FSX går kun noen sekunder etter jeg har trykket på ikonet, og får så opp en boks der det står at FSX har sluttet og virke!! Hva i alle dager er dette? Håper virkelig dette er velkjent og at det lar seg ordne? Noen som har ett tips? Please. Øyvind.. Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Skrevet 20. juli 2008 Nei ser ut til at det blir freeflight på meg gitt. Har avinstalert både FScopilot og FSinn for å legge dem inn på nytt 2 ganger her nå, men hver gang det er instalert nekter FSX og starte. Flere som har hatt dette problemet? Og en evt løsning? Siter
Freddy Wilhelmsen Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 For og bruke FSinn i FSX må du laste ned betaversjonene fra MCDU forum Freddy Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Skrevet 20. juli 2008 Takker Freddy. Nå fikk jeg vertfall starta FSX etter istalering. Da får vi kikke litt. Øyvind.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.