Jens-Ole Kjølberg Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Regner med at dere kjenner det filmsitatet.. Ja riktig; Blackhawk Down. Alphasim har kommet med en svært etterlengtet Sikorsky Blackhawk pakke og en av modellene er en MH-60K fra 160th Special Operation Aviation Regiment ”Nightstalkers” slik de så ut under ”Task Force Ranger” operasjonen i Somalia/Mogadishu. Dørene var tatt av for å gi bedre oversikt i bymiljø (til og med dørene til pilot/co-pilot), refueling bommen var tatt av for å gjøre maskinene mer manøvrerbare (og for de svært korte turene over Mogadishu var a2a refueling helt overflødig- under raidet som filen bygger på var målet mindre enn 3 km fra flyplassen der Task Force Ranger holdt til). Alphasim har blitt virkelig gode på VC og system simulering, enn nytelse å fly denne maskinen og ikke minst se på den Eller så kan det også nevnes at Alphasim med inputs fra meg har laget den Blackhawk’n jeg fløy med på oppdrag i Kosovo 04, screenshots kommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Ser bra ut. men rotordisken er ALT for gjennomsiktig ifrorhold til kva den er i røynda på desse maskinane. Det er jo til dels umogleg å sjå at det har ein rotor i heile teke jo hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg synes den rotor blur ser helt ok ut i simen, men på bildene blir den litt svak ja. Uansett en super heli pakke til FSX etter min mening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 super six one...fly to the holdingpattern and provide snipercover:-P pent dette her ja....men har sett bedre egentlig.synd aerosoft ikke har DETTE kopteret.må vel teste denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 18. juli 2008 Premium Medlem Del Skrevet 18. juli 2008 Steike bra Jens-Ole, ser du har fått full fart på FSX ! Topp bilder, topp grafikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.