Stian Alexander Hoddevik Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Uredigerte bilder, rett fra FSX, Fly Tampas flotte Kai Tak, PMDG og Wilco. Lar bildene tale for seg sjøl. Absolutt det råaste Scenery eg har vore bort i nokon gang!! Legg gjerne igjen en kommentar Siter
Lars B. Frostad Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Ja dette Kai Tak-sceneryet ser virkelig rått ut, ingen tvil om det. Her har du også klart å få frem dette meget bra på bildene dine, takker for titten! Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Nice! Drar Kai Tak ned mye fps? Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Skrevet 14. juli 2008 Njaaa litt men ikkje so alt for mykje Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Dette ser veldig bra ut. I dette tilfellet ett pluss med bildene uredigert. Siter
Nicklas Winger Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Dette sceneryet er jo så sinnsykt bra at det er latterlig! Jeg sitter her for meg selv og sier at dette må være redigert; men, jeg vet at de ikke er det. Nesten så jeg må gå til anskaffelse av en ny og kraftig stasjonær, bare for å kunne fly approaches til Kai Tak :grin: EDIT: Er det forresten noen som vet hvordan dette ser ut i fs2004? Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Skrevet 15. juli 2008 Det veit eg ja og skal legge ut en bildeserie fra Kai TAK Fs9 i løpet av dagen Siter
Nicklas Winger Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Supert! Igjen, knallgode bilder! Ser jo faktisk helt realistisk ut. Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Skal kjøpe meg ny data og da blir dette på ønskelisten: Først og fremst fs9 så PMDG737 Frankfurt sceneryet Madeira Lisboa og sist men aller størst kai tak Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Skrevet 15. juli 2008 skal rive i frankurt i dag tenkte eg, da er simmen min så og si helt komplett, men det har tatt meg mange år å få den så bra som den er pr dags dato (da snakker jeg sef om FS9) FSX er bare helt topp og den har uendelig mye mer muligheter i performance og grafikk enn det forgjengeren hadde, MEN det trengs nok etterhvert heftigere maksineri og drive den med enn det enn har lommebok til nå for tiden :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.