Paulo Fernandes Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Jeg fløy London-Malaga i går og i dag fløy jeg turen tilbake. Veldig lite ATC dekning nå som det er sommer, men fikk en fin flytur uansett. Så her er mange bilder fra gårsdagens flight og dagens Disse bildene har ikke like god kvalitet som de pleier å ha siden jeg har tatt de mens jeg fløy og hadde ikke hele dagen til å ta de heller. Så det blir kvantitet framfor kvalitet denne gangen. Gårsdagens flytur ble fløyet på dagen, og dagens ble fløyet om natta. Departing London: Cruiser på vei ned til Muy calor! (35 grader var det i Malaga): Svinger ifra fjellene og mot rullebane 13 i Malaga: Så var det turen tilbake. Litt medvind på cruise gjorde at flyturen i dag tok 10 min mindre, og det var fint. Liner up RWY 31: Cruise: Bilde tatt fra taket i 737en :grin: Her skal jeg straks begynne vår ankomst (STAR) for dagen, brukte ekte chart fra UK AIP for skjønne hvordan jeg skulle fly inn De britiske turistene kan få slippe ut av 737en å begynne å handle inn på taxfree: Legg gjerne igjen en kommentar Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Nice nice Paulo, faen gleder meg nå til å prøve Malev repainten din, skal laste ned nå Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiceeeeeeeeeeee... Siter
Aleksander W. Lind Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Der er bilder som passer meg! Ikke for overredigerte (om du har redigert dem i det hele tatt..). Rett og slett nydelig og det ser ut som du har hatt en flott tur med et flott fly *klapp klapp* Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.