Gunnar Seljeseth Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Da er det på han igjen, denne gangen er det Bodø som står for tur. I løpet av den kommende uken kommer jeg til å sitte en del som ENBO_APP, målet er Iron Mic. Og for de som lurte; dette skjer på VATSIM. TWR er selvfølgelig alltid velkommen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Flotte greier. Lenge siden jeg har flydd i utkant norge nå :grin: Blir vel NAX 737-300,og en UPS 752F som kommer endel tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Ja, det er bare å komme, jeg sitter så mye jeg klarer, men har også litt papirarbeid å ta meg av i forhold til forlengelse av student-visum på New Zealand. Og som sist; all hjelp er god hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Da har jeg logget på igjen, så om noen ønsker en morgentur; Bodø er aktiv! Logger antakelig av omkring kl. 12 norsk tid... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Takk til alle som fløy i dag, spesielt rundt midnatt norsk tid. 6 fly i luften samtidig, alle skulle lande, så da fikk jeg øvet meg på separasjon og planleggning. Ekstra artig var det at ikke alle tok ILS, det var blandt annet en WIF som tok en VOR-innflyvning som måtte stables inn i rekka. På et tidspunkt sa jeg vel "... you are number 4 in sequence", men da hadde jeg faktisk også tenkt hele veien til nummer 6. Da har jo faktisk dagens runde gjort nytte for seg med tanke på forestående C1-trening! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Da har vi kommet inn på siste dagen av denne ukens Iron Mic. Tellingen avsluttes kl. 2359z i dag (0159 søndag norsk tid). På grunn av avtaler i virkerlighetens verden har jeg ikke anlending til å bemanne ENBO_APP etter kl 1930z, og før det trenger jeg dessuten å få sove. Jeg regner med at jeg logger av ca. 1100z (1300 norsk tid), så det er fint om noen andre har mulighet til å ta seg av noen timer etter det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 And the result is..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Resultatet er foreløpig ukjent, det ser ut til at VATSIM har problemer med å få på plass statistikken for lørdagen. Jeg sier selvsagt ifra dersom jeg kommer over noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Rakk ikke helt opp denne gangen, Salt Lake City hadde 5 timer mer enn Bodø... EDIT: Forøvrig godt at jeg ikke forsøkte å ta TWR; den gikk til Geneve med 113 timer og 39 minutter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.