Gå til innhold

PPL-bøker stjålet fra bagasje


Tom Arild Hansen

Anbefalte innlegg

Hallo!

 

 

Kom tilbake fra London i går, og er fortsatt irritert og forbauset over noe som skjedde da jeg reiste TIL London sist søndag. Skulle være der borte i 5 dager, og det lå an til mye hotellrom-tid og dermed også mye teorilesing. Men dengang ei. Stod og ventet på bagasjen ved rullebåndet på Gatwick, og da bagen min kom seilende - så var det med åpnet "lokk". Sjekket fort innholdet, og et eller annet menneske har tatt bok nummer 1, 2 og 3 til PPL-teorien!!! Noen som har peiling på hva som kan ha skjedd? Forbudt å bringe sånt ut av landet? Noen stuere som ville spare kostnader ved sin egen utdanning? Jeg er ihvertfall paff. Har prøvd å tenke på om det er noe mer som er borte, men tror ikke det er det.

 

Er det forresten noen som vet om dette dekkes av forsikring? Er jo ikke all verdens verdi i det, men allikevel..... :(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eivind Oterhals

Kansje stuerne hadde lyst på noen bøker å lese? :grin: :grin:

 

Nei da, bare tuller :)

 

Veldig trist at dette skjedde.. beklager så mye :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...