Tom Arild Hansen Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Hallo! Kom tilbake fra London i går, og er fortsatt irritert og forbauset over noe som skjedde da jeg reiste TIL London sist søndag. Skulle være der borte i 5 dager, og det lå an til mye hotellrom-tid og dermed også mye teorilesing. Men dengang ei. Stod og ventet på bagasjen ved rullebåndet på Gatwick, og da bagen min kom seilende - så var det med åpnet "lokk". Sjekket fort innholdet, og et eller annet menneske har tatt bok nummer 1, 2 og 3 til PPL-teorien!!! Noen som har peiling på hva som kan ha skjedd? Forbudt å bringe sånt ut av landet? Noen stuere som ville spare kostnader ved sin egen utdanning? Jeg er ihvertfall paff. Har prøvd å tenke på om det er noe mer som er borte, men tror ikke det er det. Er det forresten noen som vet om dette dekkes av forsikring? Er jo ikke all verdens verdi i det, men allikevel..... Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Kansje stuerne hadde lyst på noen bøker å lese? :grin: :grin: Nei da, bare tuller Veldig trist at dette skjedde.. beklager så mye Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Om dette dekkes av din engen forsikring kommer an på om du har slikt på din polise. Ville uansett ta kontakt med flyselskapet, de har prossedyrer for slikt. Når du leverer ifra deg din bagasje skal den være i trygge hender, noe som tydeligvis ikke er tilfellet her. Siter
Jon L Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 tror de fleste reiseforsikringer dekker det, men burde jo ogsaa vaere flyselskapet/flyplassen sitt ansvar om noen faktisk stjeler Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Skrevet 29. juni 2008 Takk for svar folkens! Skal høre med både IF og Norwegian i morgen. Utrolig pussig greie! Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Siden du skal ta kontakt med norwegian regner jeg sterkt med at du fløy med dem, Norwegian tar tyveri o.l svært alvorlig, så bare ta kontakt med dem så ordner det seg vel. Men slikt skal ikke skje uansett. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.