Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 halo, her er det noen redigerte bilder av KLM sin fokker 70. [/img] [/img] [/img] kamera utstyrer var ikke helt på plass. moddelen er Digital avitaton fokker 70/100 med FS2004. krittik ønskes, komentarer også. jeg holder fortsatt på og lære meg photoshop og da er FS bilder fint og øve med. takk for titten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Helt ok bilder. Litt mørke, men ellest ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eik Bruserud Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Pene bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 takk for komentarene folkens. maskina er digital aviation fokker 70/100. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn-Martin.Nilsen Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Tror jeg har fløyet med den Maskinen på ekte før :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.