Gå til innhold

Trenger litt hjelp, IKKE flyting :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg lastet ned en aplikasjon i går. Den var pakket med et zip program. Da så pakket opp zipp filen, så var den pakket på ny med et annet program. og jeg aner ikke hvilket. filene ble vist kalt C02..C79 osv er ikke sikker, men tror det var det. Skal sjekke mere eksakt senere. Men hvis det er noen der ute som vet hvilket pakke program jeg må bruke, så hadde jeg blitt glad.

Går det kanskje ann å bruke WINRAR?

Hvike program er vanlig/finnes på markedet.

Vet om arj, zip og rar + det mystiske Cxxx (tror det var det det stod. Var litt trett i natt [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres da ut som et *.rar bibliotek, har du WinRar installert er det bare å dobbelklikke filen uten den nummererte filendelsen de andre har, så skal hele biblioteket automatisk pakkes ut.

Når jeg noen ganger lurer på en filendelse, høyreklikker jeg bare og sjekker Properties Plus menyen, der kan jeg endre filendelse og slikt på et øyeblikk, har hjulpet meg mange ganger når jeg har lastet ned filer som ikke ville la seg pakke ut, så viste det seg at de måtte omdøpes til f.eks. *.zip formatet (lite kjekk måte å gjøre det på).

Properties Plus er et typisk (veldig) kjekt å ha program. Hent det ved å klikke her.

 

Lykke til uansett fall, håper du får det til.

 

Mvh

 

Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelpen.... Var hjemme på maskinen å sjekket hva slags type filer det var. ACE med tilhørende filer C01...Cxx [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Skal laste ned winrar, og se hvordan det går...

Takk igjenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...