Kåre Skorpen Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hva trenger jeg i FSX for å kunne fly online? Hilsen Kåre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Lygre Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Det kommer ann på hvor du tenker å fly. Dersom du skal fly hos IVAO, så må du ha et program som heter IvAp. Dette kan du laste ned her. Dersom du skal fly hos VATSIM så må du ha SquawkBox. Det finner du her. Eller du kan bruke FSInn som du finner her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kåre Skorpen Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Takker hjertelig for svar. Kaare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Lygre Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Ikke noe problem Men husk at begge organisasjonene krever registrering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Ikke SquawkBox for FSX, kun FSInn! Det ryktes selvsagt fremdeles om SquawkBox 4, men den er ennå på Beta-stadiet... SquawkBox 3 kombinert med FSX er en dårlig idé... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kåre Skorpen Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Har lagt inn dette nå ,men da jeg trykker på Chat popper følgende opp: Failed to create FSCopiloFSInn.chat(CWNDFS98MAIN=6f7577c). Hva mangler av installasjon for å få chatten til å virke? Kåre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kåre Skorpen Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Har fått lagt inn FSInn, men da jeg trykker på chatten popper følgende opp: "failed to create FSCopilotFSInn.chat (CWNDFS98MAIN=6f7577c)" Mangler det noe installasjon her? Kåre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jack J Jackson Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hei Kåre Kanskje dumt svar, men har du lastet ner RETT version? Det er KUN de seneste betaversionene som virker i FSX. Hvis du har rett versioner, har du installert dem i rett rekkefølge? FSCopilot 1.7 skal installeres FØR FSinn 1.3. Dessuten MÅ du registrere deg på VATSIM for å kunne koble opp og bruke disse programmene. Hvis du leser innlegget på VATSIM som det er en link til lengre opp i tråden så får du ALL informasjon du trenger. Anbefaler også å det VARMESTE å lese de viktigste brukerveiledningene på VATSIM FØR du begynner med oppkobling mm. Jack J Jackson Spania Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Er det et tilfelle av "jeg er mann, jeg trenger ikke manualer" ute og går? De aller fleste av oss har vel vert innom det stadiet... "Been there, done that!" :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kåre Skorpen Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Takker for alle gode råd, men trenger enda et. Har nå reinst. alt og fulgt alle gode råd vedr. registrering. Flyr online så det er ok, men ved trykk på chat kommer den samme popup opp. Hilsen Kåre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Board=6&Number=357774&Searchpage=1&Main=47275&Words=CWNDFS98MAIN%3D6f7577c&topic=0&Search=true#Post357774 det er en mer eller mindre kjent bug når man bruker fsinn på fsx, bare les posten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.