Gå til innhold

Fly In?


John Aleksander Moen

Anbefalte innlegg

Hei!

Har lurt en god del på om det snart ikke blir arrangert en fly-In på (Nord-)vestlandet.

Det er såvidt jeg vet en stund siden sisst det ble arrangert et slikt Fly-In...(Aldri?)

Jeg er i såfall veldig intresert i dette, er det flere?

Er det noen i såfall som Har en server oppe som de kan kjøre en "Host" på? -For mer stabilitet...

Eller hva sier dere?

Tenk dere et slikt fly-in med real-weather...hehe -Flyt med utfordringer og lignende......

Håper dette er av interesse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta å ring Tangvall i by'n på tlf. 22.... [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Neida, men savner også noen godt organiserte fly-ins - hadde vært artig med ett Norway Fly-in der de største flyplassene i landet er dekket. Det være Tromsø, Bodø, Værnes, Flesland, Stavanger, Kjevik og Oslo + Centers.

DA hadde vi fått det artig folkens, bare SB begynner samarbeide med FS2002 [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Skulle gjerne vært med å arrangert dette, men har nå sluttet i VACC Norway.

Dette er fordi jeg mener jeg har alt for liten tid. Vet ikke helt hva som skjedde denne høsten, men begynte på Vidergående skole, fikk dame og så var tiden borte. Har allikevel vært kjempegøy den tiden jeg var Event Coordinator og kommer sikkert til å savne det! Takker for støtten jeg har hatt! Vi sees online!

Med vennlig hilsen

Mathias Tangvall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...