Gå til innhold

Ut med litt aggresjon!!


Øystein H. Larsen

Anbefalte innlegg

Det løsnet seg..jeg kunne ta opp et lite lån på den ene leiligheta jeg eier, for å kunne ta PPL. Jeg var glad og var toppmotivert. Men jeg får beskjed om at jeg ikke får ta opp lån likevel. Kompliserte saker. Enkelt sagt, må den ene leiligheta selges.

Jeg er heldig som har 2 leiligheter, men den ene leiligheta går med tap, så i bunn og grunn er jeg ikke like heldig. Jeg kan ikke vente 2-3 år for å vente på endring i markedet. Da vil jeg måtte utsette utdanningen med like mange år. Jeg vil komme i gang nå. I tillegg er det fullstendig stopp på den personlige siden.

 

Så jeg er nokså skuffet..

 

Men jeg kan love meg selv og alle andre. Skulle det likevel vise seg at jeg får lån, er det ingenting som skal stoppe meg. Det som enn prøver å stoppe meg i å bli flyger(jeg, jeg tror på skjebnen) skal ikke få overtaket på meg!

 

Åpner meg litt nå..

Jeg har en vilje til å ikke gi opp. Beviset det for meg, nok en gang da jeg syklet ritt. Jeg ble liggende bak gruppen min i motvind. Jeg hadde varmet opp dårlig, så det var ikke heldig å starte hardt sammen med gruppa. Jeg gjorde så, men falt bak. Jeg skulle ikke miste gruppa mi, så jeg ga på, mot makspuls. Jeg var helt ferdig da jeg tok igjen gruppa. Jeg var nær ved å bryte, men fikk nødvendig hvile på hjulet til bakerste mann. Jeg holdt helt inn og syklet sammen med 3 mann først.

 

Jeg har grunnlaget for stå-på-vilje og gir jeg meg ikke på sykkel, skal jeg hvert fall ikke gi meg i jakten på drømmejobben!

 

Sånn.. nå vet dere litt om meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...