Gå til innhold

Canon EF 50mm f/1.8 II til auksjon (minstebud 50).


T F

Anbefalte innlegg

Som tittelen tilsier, kan jeg tenke meg å auksjonere bort et "Canon EF 50mm f/1.8 II" objektiv.

 

Det er i helt fin stand, nesten ikke brukt. Det som i den grad er et "men", er man må trykke litt fremover på bryteren som velger "AF" eller "MF" for at "AF" skal slå inn. Bryteren er med andre ord ikke 100%, men det er ikke slik at den dropper ut AF når man først har satt det. Man kan vel si at bryteren har 4mm å bevege seg på. 3,9mm er MF, og man må trykke bryteren helt over til den siste 0,1mm for at kameraet skal registrere at den står i AF.

 

Jeg har heller ikke noe igjen av original eske, papirer etc., men jeg har det originale front- og bakdekselet.

 

Jeg skal pakke det pent og godt inn, og sende det til den som tar det på Tirsdag (17. Juni).

 

Kan like godt starte med minstebud på 50 kroner (jepp, femti!), så slipper jeg ihvertfall å betale selv for at noen skal overta det (nypris på linsen er mellom 800 og 1000-lappen). Gjeldene bud blir endelig pris (ergo frakt er inkludert).

 

Noen interesserte? Jeg er happy med å sende objektivet først, og motta betaling etterpå slik at man slipper tull og vas dersom pakken skulle bli forsinket i posten.

 

 

Hilsen T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer hjem til Stavanger på Mandags kveld, og planen var å sende den avgårde til kjøperen dagen etter... Tirsdag den 17. Så la oss si at deadline er Mandag den 16. (kl. 23:59 hvis man skal være presis).

 

Høyeste bud som postes med dato/tid før 00:00 den 17. vinner...

 

 

Hilsen T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste bud ble lagt inn kl. 22:44 av Sindre, så da er det slutt for denne gang. SOLGT!

 

Takker og bukker så mye for interessen som jeg må innrømme gikk over mine forventninger!!

 

 

Ha en riktig god kveld, og takk igjen!

 

 

Hilsen T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...