Stian Alexander Hoddevik Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Hadde opprydding i Screenshots mappa mi. Fant en del gamle bilder fra to til tre år tilbake pluss nåken nyare. Endel har vel kansje vore posta her tidlegare, men her er ei lita reprise: Litt frå Lufttransport på Vigra Frå den tida eg laga painten til LN-MOT Norwegian på tur aldri sur :grin: Litt nostalgi må vi vel ha med Luftens helter VATSIM over Sunnmøre Fonnafly i Bergen Litt meir helikopter Widerøes gode gamle traver VFR i Nordfjord Litt meir Fonnafly over Nygårdstangen i Bergen Takk for titten :grin: Ps Litt rød temkst her og der men somsagt er bilda heilt uredigerte og rett frå scratch, so det får dere unnskylde meg Siter
Gjest Torleif Småback Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Råstilig, spesielt med gamle Braathens og Widerøe Siter
Alexander Storvig Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Absolutt flotte bilder! Elsker Braathens SAFE fargene, mye penere enn SAS Norge sine farger. Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke kunne beholde et eller to fly med de fargene? Huff. Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Skrevet 27. mai 2008 Jepp er helt enig. Savner virkelig Braathens S.A.F.E :cry: So utrulig synd at verken livery eller selskap eksisterar lengre. Dette var Norges flyselskap no. 1 Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Helikoptern, hvilken addon er det ? flotte bilder var det også. Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Dette var virkelig helt ok bilder. Jeg har FSX og FS 9 ,men bruker nesten utelukkende sistnevnte.. FS9 holder seg godt og kommer til å gjøre det lenge. Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Skrevet 27. mai 2008 Helikopteret og paint finner du på avsim Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.