Ivar Skaugstad Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg kan hente deg på Gardermoen.. :grin: Ingen unnskyldning er god nok! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 haha for nok ikke lov, virker kansje litt uansvarlig av foreldrene min og sende en 14 åring av gårde med en ukjent mann. :grin: men jeg antar at dette er noe som er hvert år ? så til neste år kan du hente meg på Torp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Haha, ja, for alle de andre gutta herifra som har vært med har ikke kommet hjem igjen i god behold. :grin: Men, point taken.. Skummle mannen! :blush: Blir avholdt hvert år ja. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Helberg Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hei skummle Ivar. Kan ikke du svinge innom Hamar. Jeg har en 6 år gammel gutt jeg gjerne skulle blitt kvitt noen dager :grin: Tipper at "skummle Ivar" hadde blitt "gale Ivar" med han et par dager he he :grin: Fra spøk til alvor. Kommer oppom Elverum lørdag og knipser litt under unge ørner. Blir hyggelig å se noen av dere der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Tar gjærne en svipptur til Hamar. :grin: Hyggelig å høre at du tar turen, da sees vi på Starmoen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg kan hente deg på Gardermoen.. :grin: Ingen unnskyldning er god nok! haha, nå sier faren min ja det er vell mulig det. :grin: men mente du det seriøst ? og hente meg på Gardermoen i 11 tiden på kvelden ? hvor mye hadde alt kommet på for en person ? sånn CA ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg mente det seriøst, men desverre så har mørket senket seg over Østlandet i det aktuelle tidsrommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 japp, men vi for ta det til neste år bare svipp ned om Torp en tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Da har vi en avtale. Det trenger jo forøvrig ikke være Unge Ørner for at du kan bli med på en flytur, Torp er jo bare "ett steinkast" unna. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.