Gå til innhold

Noen som trenger vannkjøling??


Anbefalte innlegg

Jeg driver og rydder litt her, og har finni ut at jeg har ganske mye brukt vannkjølingsutstyr som ikke blir brukt lenger. Dagens vifter er jo så stille og effektive. Men dersom noen her inne skulle ha bruk for noe av det som er nedenfor her, så skal du\\dere få det, bare dere betaler frakt selv. Det beste ville vært om en person rett og slett bare tok alt sammen, så slipper jeg å sende flere esker. Tipper alt sammen kan sendes som norgespakke, og da koster vel det ca 130kr etter hva jeg har lest i tidligere tråder her.. Her er noen bilder:

 

fikk ikke lagt til bilder eller link jeg.. klipp og lim:)

 

www.flyfrode.com/26.jpg

www.flyfrode.com/30.jpg

www.flyfrode.com/32.jpg

www.flyfrode.com/34.jpg

www.flyfrode.com/38.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, du har ikke tilfeldigvis ei vannblokk til enten Northbridge eller til et ATI Radeon 3850, begge med 3/8" nipler? If so, så er jeg interessert =)

 

Edit: Hmm...ser flere ting her jeg godt kunne tenkt meg, avhengig av nippelstørrelsen. Kan du si litt om de forskjellige kjøleblokkene og vanntankene/flowindikatorene? Ser ut som at alle radiatorene er Thermaltake-utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene er thermaltake, singel. Så er det en Black ice Xtreme II og en black ice xtreme III:

http://www.sidewindercomputers.com/blicextiiitr.html

 

Ellers tror jeg to av blokkene er til northbridge, og to som er til CPU.. Tror ikke jeg har noe til GPU.

Den hvite boksen er vannkjøling for opptil 2stk 3,5" hardisker.

 

Er usikker på nippel størrelsene, men det er godt og blandet av mange størrelser ser det ut som:D Noe for enhver smak:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke dette utstyret er noe jeg får solgt siden det er brukt, og det er sikkert få personer som faktisk driver med vannkjøling, så jeg er bare glad for å bli kvitt dette "rotet", derfor gir jeg det bort gratis ;)

Det eneste jeg ønsker er at den som vil ha dette betaler for frakta, som da burde bli 125kr, eventuelt kommer og henter det selv for de som bor nærme nok Skien.

Isåfall skal jeg klare å ha det pakket og klart til imorgen.

 

PS! Det meste av utstyret er brukt, og har stått lenge, så det har sikkert behov for en "plumbo rens" for å få optimal kjøling. Men det virker:D!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...