Hans Fredrik Sunde Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Tok en tur fra Torp til Vigra for noen dager siden... Her er bildene På vei mot Cruise på FL240 Er det regn her oppe? Endelig over skyene; På tide å nyte solnedgangen før vi må ned igjen Greide meg uten solbriller (heldigvis, siden jeg glemte de) Jeg må få fiksa på Dagali snart... I belive I can Fly Jeg satte opp speed'en til x4. Da fikk jeg skyer over meg å... hvorfor det tro? Må passe meg når jeg drar ned igjen Siste bildet før jeg fikk beskjeden om decend Håper bildene falt i smak Hvordan endrer man AA igjen? Tips og kommentarer settes alltid pris på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Flotte bilder fra deg Hans Fredrik! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. mai 2008 Premium Medlem Del Skrevet 12. mai 2008 Dette funka meget bra, og spesielt de 4 første bildene var det futt i. Personlig hadde jeg ønsket bildene i større format. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Takk for tipset om sørre format... når jeg laster de opp, så har jeg valgt "large; Message Board." Jeg for velge noe større neste Gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Skulle vært forbud mot alt annet enn .jpg her inne. Et par av bildene som ikke ville lastes inn selv etter 2 minutter, men fine bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.