Gjest Eivind Oterhals Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Hei! Nå er det lenge siden jeg har postet bilder her så da er det på tide med en ny serie! Bildene viser et mission i FSX som heter Swiss outing Nok prat over til bildene, tekst står på bildene: Slenger med et bonusbilde: Dallas Forth Worth departure in heavy rain and clouds! Kommentarer settes pris på Siter
Petter Tandberg Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Fine bilder, men når du bruker blur som på bilde nr. 3 er det fint om du klipper ut flyet og legger det i en ny layer over! Da blir det mye bedre Men for all del, stilige bilder, stå på! Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Skal prøve det du sa om bluren neste gang Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Synes du tok litt av med redigeringen her, bildene fikk ett veldig "falsk" preg. Med litt rett klipping og annen form for redigering så hadde nok dette falt meg mer i smak. Det siste bildet likte jeg derimot bedre, men med "dreamliner" malingen på flyet ville jeg kanskje trodd at det hadde ett litt mer moderne preg over seg. Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Takk for kommentarene folkens! Håpet på fler Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.