Nils Erik Eriksen Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hei hei, som nevnt i en tidligere posting av meg i dag, fikk jeg endelig Harrieren til å fungere (og den fungerer skikkelig godt og) i FSX. Her er noen stemningsbilder fra USS ENTERPRISE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. mai 2008 Premium Medlem Del Skrevet 5. mai 2008 Spennende bilder og spennende innhold. Skulle gjerne ha sett dem større, med nærmere forklaring . Kunne du poste på nytt i "arkivet", da det er enklere å bla gjennom store bilder der ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 nice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Erik Eriksen Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Spennende bilder og spennende innhold. Skulle gjerne ha sett dem større' date=' med nærmere forklaring . Kunne du poste på nytt i "arkivet", da det er enklere å bla gjennom store bilder der ?? [/quote'] Kan gjerne poste dem på nytt, men hvis du ser her: http://www.atlanticsunairways.com/forums/viewtopic.php?f=23&t=31367 så vil du finne en mer utfyllende post ( på engelsk ) i det VA'et jeg er med i. (Mulig du må registrere deg, men da slipper jeg å legge ut bildene 3 ganger) De er i 800x600 format. Bilder er nå en gang bilder, men er det noe spesielt du lurer på i forbindelse med dem, evnt kan jeg ta flere og legge ut her ? Mvh Nils Eriksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.