Ivar Skaugstad Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Er i dette øyeblikk på retur fra Malta til Værnes, tenkte derfor å dele litt "stemning" med dere. Det ser ut til at solnedgangen holder på å ta meg igjen nå, dette bildet ble tatt like etter takeoff fra Malta. Takk til Marius som hoster bildet for meg da home.no har blitt tatt av dage.. Siter
Tony Nilsen Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Fint bilde skal si at jeg fikk lyst til å ta en tur :grin: Ble fristet til å ha dette til bakgrunn på pcen min Siter
Paulo Fernandes Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Veldig fint bilde! Jeg likte fargene, selv om lens flaren kunne vært et annet sted enn på flykroppen. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Skrevet 3. mai 2008 Mistet bremsetrykket ved landing, endte med at jeg braste igjennom ILS antennene ved bane enden, bare meter i fra kanten! Nesten så vi ble våte på bena her! :eek: Men det gikk bra, flyet ble raskt evakuert og ingen personskader har oppstått! Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Nydelig, bilde med Masse fint lys Siter
Truls Petter Elven Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Flott bilde, Ivar Ikke akkurat bombe at du tok bilde av denne liveryen :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.