Bengt Warnes Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hei igjen! Etter en fraværende periode trenger jeg meg på Syns Alphasim har imponert i det siste med modeller i høy klasse. De har jo alltid hatt et veldig varierende utvalg. Måtte prøve en modell som har fått litt skryt før. Republic F-105D Thunderchief. Merket fort at her gjaldt det å ha lest specs og holde seg innenfor grensene. Men med så mye historie i skroget er det bare morro å få bryne seg litt 05.30 hours, location Edwards AFB. Parkert i godt selskap Må si jeg 'went MIA' etpar ganger denne morgenen. Ikke en enkel kjerre å mestre. MEN ARTIG VA DET LÆLL!! Happy Landings vøttø! Bengt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Nydelig,kjekt med litt Warbirds Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. mai 2008 Premium Medlem Del Skrevet 3. mai 2008 Herlig Bengt, en nervepirrende modell denne Chief`en. Edwards er riktig sted for å gjennopplive slik flyhistorie. Tøffe bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bengt Warnes Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Thnx alåt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Å fyfffff*** , nais cockpit ! ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.