Gå til innhold

Widerøe LN-BNM


Anbefalte innlegg

En ny re-paint til Aerosoft's twin otter. Venter på godgjenning fra expertene. Lakken er ikke helt tørr, og for å hjelpe på tørke prosessen, ble det en liten tur fra Florø til Førde/Bringeland.

 

Så mens vi venter på "godkjent" fra statens flysimmulator re-paint departement, så får dere nøye dere med bildene fra turen. ;)

 

På oppstillings plass rett før oppstart.

BNM_00298copy.jpg

 

Take off

BNM_00299copy.jpg

 

Under oppstigning

BNM_00302copy.jpg

 

Cruise

BNM_00303copy.jpg

 

Short short final :crazy:

BNM_00316copy.jpg

 

Taksing til appron

BNM_00322copy.jpg

 

THE END

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig kvalitet? Hva er det du insinuerer????? Heh he...tuller bare, joda, jeg klarte å rote til litt med innstillingene på "Simpicshot" programmet.

Oppdaga at jeg hadde stillt inn sharpening på max, jeg misstok den for og være for kvalitet...slikt som skjer når man leser noe annet enn hva som egentlig står i instillingene.

 

Har også noen små problemer med AA etter at jeg installerte NHancer....ikke akkurat ett program jeg ville annbefalt med mindre det bor en seriøs tweaker i deg :crazy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...