Pasi Jorgensen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 En ny re-paint til Aerosoft's twin otter. Venter på godgjenning fra expertene. Lakken er ikke helt tørr, og for å hjelpe på tørke prosessen, ble det en liten tur fra Florø til Førde/Bringeland. Så mens vi venter på "godkjent" fra statens flysimmulator re-paint departement, så får dere nøye dere med bildene fra turen. På oppstillings plass rett før oppstart. Take off Under oppstigning Cruise Short short final :crazy: Taksing til appron THE END Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Fine bilder av et kjempe flott fly!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Takker så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 29. april 2008 Premium Medlem Del Skrevet 29. april 2008 Nydelig arbeid Pasi ! Litt merkelig grafikk, men jeg har jo sett original-painten, og den holder topp kvalitet . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Merkelig kvalitet? Hva er det du insinuerer????? Heh he...tuller bare, joda, jeg klarte å rote til litt med innstillingene på "Simpicshot" programmet. Oppdaga at jeg hadde stillt inn sharpening på max, jeg misstok den for og være for kvalitet...slikt som skjer når man leser noe annet enn hva som egentlig står i instillingene. Har også noen små problemer med AA etter at jeg installerte NHancer....ikke akkurat ett program jeg ville annbefalt med mindre det bor en seriøs tweaker i deg :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Mathisen Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Pasi.. Bruker du Nvidia? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Ja, har et 7600GT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Takker så mye, lærer jo av de andre "fotografene" her på huset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.