Gå til innhold

Blodrødt første kvartal for Norwegian


Alexander Nilsen

Anbefalte innlegg

Norwegian fikk et underskudd før skatt på 293 millioner kroner i første kvartal 2008. Inntektene var på 1.08 milliarder , noe som gir en økning på over 47 prosent i forhold til samme periode året før. Norwegian-sjef Bjørn Kjos sier at resultatet var som forventet og forklarer underskuddet med store utgifter i forbindelse med blant annet inntak av ny flytype, integrering av Norwegian.se og oppstarten fra Rygge.

 

Les mer: http://www.boarding.no/art.asp?id=31187

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Om jeg hadde vurdert dette som jeg gjør til daglig, hmmm,,,,,min jobb som adm dir er og foreta risiko analyser, her er det ikke koslig og gjøre dettte......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble svært overrasket da jeg fikk høre at Norwegian hadde valgt å gå til innkjøp av nye Boeing maskiner, spessielt overrasket ble jeg da jeg fikk høre antallet og hvor mye penger som var satt i omløp! Etter min mening har Norwegian "handlet over sin hatt", noe som helt klart har en innvirkning på forholdet inntekter/utgifter. Ett lavpris selskap er hele tiden avhengig av å gjøre "stunts" for å holde holde navnet i avisene og nyhetene, reklamer, kampanjer etc. De har kanskje gjort litt mye av seg det siste året, så får vi se om denne innsatsen vil slå grønt eller rødt ut ved slutten av året. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...