Glenn Tore S Bjørkhaug Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Idag tok jeg meg turen til St.Maarten i det fine været. Turen gjekk utmerket, selv om jeg fløy en A321. Jeg landa Visual, så det var en kjekk tur som varte ca 3 timer. En time med kø på Miami. Beklager for widescreen oppløysning, dere får bare bruke pilene da :=) Noen bilder: Det var ikke akkuratt bare meg så skulle letta. Eg er styggelig redd for et par av dem måtte go around. Det va vist litt Crosswind også. Snart touchdown Der landa jeg og gitt. Der kom det en American Airlines fra andre siden^^ Her har jeg parkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Not to point out the obvious, men dette var pent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Not bad Og velkommen til forumet. Turen gjekk utmerket, selv om jeg fløy en A321. Liten tillit til Airbus eller? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 En time med kø på Miami. Er ikke så urealistisk det. Fløy hjem fra New York (dog noe større flyplass) på fredag, da begynte vi som nummer 68 i køen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Tore S Bjørkhaug Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Hehe, Airbus lager nok gode fly, det bare meg som ikke føler meg helt hjemme i Airbus. Liker Airbus bedre og bedre nå Ja, det er litt realistisk å vente 1 time, men Gud så kjedelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Pene bilder (Air France sine farger pâ A321 er dritfete!)! Air France, Airbus og St Maarten er en perfekt kombinasjon! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 En time med kø på Miami. Er ikke så urealistisk det. Fløy hjem fra New York (dog noe større flyplass) på fredag' date=' da begynte vi som nummer 68 i køen. [/quote'] Hvilken ai trafikk har du da? :whistle: Fine bilder Glenn Tore, og velkommen til forumet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Tore S Bjørkhaug Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Takk:-) Jeg bruke Ultimate Traffix, fungerer ganske greit det :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.