Stian Lingås Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Jeg å Mr. Helstad tok en kort og fin flytur i Alaska nettopp. Her er noen bilder. Ble førstemann til stripa her.. Marius, full throttle.. Valgte å sakke på farten å få ut flapsene jeg :whistle: .. Gratulerer Marius! skumling.. Håper de falt i smak Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Knall bra dette her Kjempe fint scenery Siter
Petter Tandberg Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Vakkert! Hvilket scenery bruker dere til flyplassene? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Been there, done that! Godt å se at du har fått igang simulatoren igjen, vi kommer alle til sunnt vett etterhvert! :grin: Flotte stemningsbilder! Siter
Marius Helstad Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Vakkert! Hvilket scenery bruker dere til flyplassene? Tongass Fjords, Misty Fjords og SIRP (Freeware fra AVSIM hvis jeg ikke tar feil).. Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Kjenner det river i kroppen etter å komme meg i luften over Alaska, selv om jeg senest igår luftet vingen over Juneau. Flotte bilder og fin stemning. Siter
Paulo Fernandes Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Dette var annerledes flyvning Fine bilder! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.