Gå til innhold

FSInn er helt forferdelig!


Gjest Eivind Oterhals

Anbefalte innlegg

Gjest Eivind Oterhals

Hei!

 

FSinn er helt forferdelig i FSX, finnes det squawkbox for FSX ennå??

 

Jeg har fulgt opp-koplings tutorialene til punkt og prikke, men når jeg trykker på Ø så kommer ATC vinduet til default ATC opp og jeg kan snakke med default ATC! :crazy: :crazy: :crazy:

 

Hva må jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eivind Oterhals

Det gjør jeg, men når jeg har gjort meg ferdig med FSinn controllpanel så kan jeg fortsatt velge default ATC vinduet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eivind Oterhals
Skjønner overhodet ikke hva du mener' date=' men her er det vel du som tar feil og ikke FSINN. Kjører selv FSINN med FSX knirkefritt, og er storfornøyd. [/quote']

 

Kan du forklare hva jeg skal gjøre for å kople meg opp mot Vatsim??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eivind Oterhals
Det er håp i hengende snøre hvis vi kan tolke denne riktig....

 

Mvh

Stein-Ove

 

Gleder meg som en unge til squawkbox til FSX kommer ut :grin: :D :grin: :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner overhodet ikke hva du mener' date=' men her er det vel du som tar feil og ikke FSINN. Kjører selv FSINN med FSX knirkefritt, og er storfornøyd. [/quote']

 

Kan du forklare hva jeg skal gjøre for å kople meg opp mot Vatsim??

Nei for jeg skjønner, som sagt, ikke hva problemet er. Hvorfor skal du trykke på Ø i det hele tatt? Og hva har default ATC med VATSIM ATC å gjøre?

 

Du kan prøve å forklare det litt bedre så kan jeg prøve å hjelpe :) , men jeg tror du heller skal ta en nærmere titt på manualen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke helt den, men gjør det :)

 

Når du har starta FSX og har loadet en flight, gå på tittelmenyen helt til høyre. Der skal du ha et nytt valg som heter CoPilot. Klikk på Copilot og undermeny Controlpanel. Da får du opp en liten meny. Øverst til venstre der kan du klikke på knappen "Vatsim", og da er du online. Tjo-ho! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...