Gjest Eivind Oterhals Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Hei! FSinn er helt forferdelig i FSX, finnes det squawkbox for FSX ennå?? Jeg har fulgt opp-koplings tutorialene til punkt og prikke, men når jeg trykker på Ø så kommer ATC vinduet til default ATC opp og jeg kan snakke med default ATC! :crazy: :crazy: :crazy: Hva må jeg gjøre? Siter
Petter Tandberg Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Du kan ikke bruke det vanlig ATC vinduet for å starte FSInn, du må gå på verktøylinjen, deretter på Copilot eller noe sånt og så på FSInn control panel! Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Det gjør jeg, men når jeg har gjort meg ferdig med FSinn controllpanel så kan jeg fortsatt velge default ATC vinduet! Siter
Petter Tandberg Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Du skal jo ikke ha noe med deafult ATC vinduet å gjøre i det hele tatt på VATSIM. Se her . Siter
Magnus Eliassen Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Skjønner overhodet ikke hva du mener, men her er det vel du som tar feil og ikke FSINN. Kjører selv FSINN med FSX knirkefritt, og er storfornøyd. Siter
Stein-Ove Rud Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Det er håp i hengende snøre hvis vi kan tolke denne riktig.... Mvh Stein-Ove Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Skjønner overhodet ikke hva du mener' date=' men her er det vel du som tar feil og ikke FSINN. Kjører selv FSINN med FSX knirkefritt, og er storfornøyd. [/quote'] Kan du forklare hva jeg skal gjøre for å kople meg opp mot Vatsim?? Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Det er håp i hengende snøre hvis vi kan tolke denne riktig.... Mvh Stein-Ove Gleder meg som en unge til squawkbox til FSX kommer ut :grin: :grin: Siter
Magnus Eliassen Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Skjønner overhodet ikke hva du mener' date=' men her er det vel du som tar feil og ikke FSINN. Kjører selv FSINN med FSX knirkefritt, og er storfornøyd. [/quote'] Kan du forklare hva jeg skal gjøre for å kople meg opp mot Vatsim?? Nei for jeg skjønner, som sagt, ikke hva problemet er. Hvorfor skal du trykke på Ø i det hele tatt? Og hva har default ATC med VATSIM ATC å gjøre? Du kan prøve å forklare det litt bedre så kan jeg prøve å hjelpe , men jeg tror du heller skal ta en nærmere titt på manualen. Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Skjønner heller ikke problemet her. Installerer enkelt FSinn og CoPilot uten å kikke i noen slags manual. Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Det gjør jeg og, men jeg kan jo pøve og kople meg opp på Oslo da og se hva som skjer da.. Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Skjønte ikke helt den, men gjør det Når du har starta FSX og har loadet en flight, gå på tittelmenyen helt til høyre. Der skal du ha et nytt valg som heter CoPilot. Klikk på Copilot og undermeny Controlpanel. Da får du opp en liten meny. Øverst til venstre der kan du klikke på knappen "Vatsim", og da er du online. Tjo-ho! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.