Gjest Eivind Oterhals Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hei! Er det noen her inne som hvet vor i verden, verdens korteste og lengste rullebane ligger? Hadde vært artig å fløyet dit i FSX... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Tror det er Edwards Air Force Base (KEDW) 39600 ft lang og 900ft bred. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Ok, skal ta av der å prøve å få så høy fart som mulig. tro hvordan det går?? Verdens korteste da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Newcastle Westpac Base (YXFV) 100ft lang :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Nå er jeg ingen ekspert, men jeg tviler på at du klarer å få veldig høy fart på bakken i forhold til det du vil få hvis du fortsetter i luften. både fordi det kommer et punkt der du genererer så mye løft at du stiger av deg selv, og at det er mindre luftmotstand jo høyere du kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Verdens minste: ihvJuMlRFVs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Her er et par du kan teste deg på Lengste baner http://www.simtours.net/longestrunways.php høyeste liggende http://www.simtours.net/highestairports.php Også denne da, de mest extreme http://www.simtours.net/airportstatisticsfs9.php Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Såvidt jeg vet så er det vel Groom Lake Airforce base, også kalt Area51 som har den lengste rullebanen i verden, men jeg kan selvfølgelig ta feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Verdens minste: ihvJuMlRFVs Den var god Aleksander :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Såvidt jeg vet så er det vel Groom Lake Airforce base' date=' også kalt Area51 som har den lengste rullebanen i verden, men jeg kan selvfølgelig ta feil [/quote'] ICAO på den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Den er bare i FSX, vis jeg ikke tar feil, vet ikke ICAO. Men det står at rw'en er 23000ft lang, og KEDW sin er 36900ft, ihvertfall på FSX(9) Edit; ICAO er AR51 :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein T. Henriksen Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Prøv deg på SABA du. Da får du deg en utfordring! Worlds shortest commercial airport ifølge wikipedia Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.