Johannes Winther Farstad Skrevet 11. oktober 2001 Skrevet 11. oktober 2001 Hei alle sammen. Jeg bare lurte på om det er noen flightsimmere fra lofoten som er hær på flightsim.no... hvis d er det så i nå ifra!!! steikje.. [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] hehe Siter
Stian Rolandsen Skrevet 11. oktober 2001 Skrevet 11. oktober 2001 Halo ja e kjæm fra Røst,Lofoten Eller(hehe),som e tidliar har hatt en diskusjon om mæ en fra svolvær, så kan verk som om dåkker "Svolværinga" itje mein på at vi fra Røst e fra Lofoten. Vi har lekksom bare hængt oss på slæp langt dær ute [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] . Men familien min e no fra lofoten(nærmar bestæmt Svolvær. Farn min vækst opp nede atmæ fergekaia) , prøv å spør en a førelderan dine om de kjenn/veit om nån Rolandsen, så har de sekkert da [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Hælsinga ifra havgape ute i væst. [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [ 11-10-2001: Endret av: Stian Rolandsen ] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.