Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 7. april 2008 Premium Medlem Skrevet 7. april 2008 Nydelig lyd!!!!! Men personlig synes det var like moro å se Singapore Airlines nyervervelse A380 stå i kø for takeoff. :grin: Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Nydelig lyd, elsker Rolls Royce motorer :grin: Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 9. april 2008 Forfatter Skrevet 9. april 2008 Nydelig lyd!!!!!Men personlig synes det var like moro å se Singapore Airlines nyervervelse A380 stå i kø for takeoff. :grin: Beklager,men jeg synes A380 er fæl. Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Nydelig lyd!!!!!Men personlig synes det var like moro å se Singapore Airlines nyervervelse A380 stå i kø for takeoff. :grin: Beklager' date='men jeg synes A380 er fæl. [/quote'] A380 er STYGG synes jeg, helt forferdelig! (ikke hat meg :blush: :blush:) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.