Gå til innhold

SAS comfort


Erik Hosle

Anbefalte innlegg

Hei!

Har bestilt chatertur til sommeren via apollo.no. Utifra hva jeg forstod så har apollo leid en sas b737 maskin som skal frakte oss. Men da jeg skulle velge alternativer under bestillingen ble jeg automatisk valgt til comfort klassen (regner med at vanlig sitteplass var fullbooket). Dette kostet i overkant av 200 kr ekstra, men lurer på hva dette innebærer?Noen som vet det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette som er "SAS Charter Comfort Class" er absolutt å

anbefale. Mat er inkludert ja (dette må du uansett betale

ekstra, som er en betingelse for at du kan oppgradere

til "SAS Charter Comfort Class" i utgangspunktet), i tillegg

kan du drikke så mye du vil ombord (inkl. øl, sprit osv osv.)

alt bortsett fra champagne/cava.

 

Her er uansett mere detaljert om dette:

 

SAS Charter Comfort Class

På enkelte flygninger med SAS har du mulighet til å bestille SAS Charter Comfort Class. Du sitter i den fremre delen av kabinen, får gratis drikke ombord (ikke champagne), et varmt måltid (på et fåtall flyvninger et kaldt måltid), 35 kg fri bagasjevekt inkl. 5 kg håndbagasje.

 

SAS Charter Comfort Class bestiller du samtidig som du bestiller reisen. Du har også mulighet til å oppgradere til SAS Charter Comfort Class i etterkant. Det gjør du ved å logge inn på Din bestilling og deretter endre Bestill/avbestill tillegg og forsikringer.

 

Spedbarn 0-2 år er ikke tillatt i denne klassen.

OBS! Begrenset antall plasser.

 

Pris vinter 07/08: Voksen fra kr 445,-. Barn fra kr 380,-.

Pris sommer 08: Voksen fra 375,-. Barn fra 310,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...