Gå til innhold

Noen "edits" fra den siste tiden


Anbefalte innlegg

Mmmmmm, MYE flott her! :)

 

Dog, jeg er i mitt "kresne" hjørne i dag, så jeg tar meg den frihet å pirke på noe jeg synes så litt rart ut på samtlige bilder, om det går greit? Felles for de alle er at jeg savner litt lys på flyene. :)

 

Bilde 1: Flott motiv, likte spessielt forgrunnen med gress du har lagt til! Hvor er det blitt av blur'en bak engine 1? Det ser forøvrig ut som en varm solskinnsdag, kanskje vi kan putte på litt blure rett i overkant av den sorte rullebanen også! :) Default bygninger tar seg ikke spessielt godt ut, uansett situasjon. :grin: Forøvrig flott bilde, flott at flymaskinen er litt skitten, me like!

 

Bilde 2: Kanskje litt mye "blur" bak motorene, de skulle heller vært litt mer finkornete da dette sikkert er en litt småkald dag. Asfalten ser tørr ut, men uansett er det refleksjoner i den, denne burde uansett vært flyttet litt mer sentrert under flyet. Litt "plaske effekter" og litt uklar refleksjon under flyet hadde kanskje vært like greit. Uansett ett flott bilde! Default bygninger her også, men de kommer litt i bakgrunnen og utgjør ikke noe merkbart element.

 

Bilde 3: Bakken skulle blitt gradis "blury", samt at skyene og månen kanskje ikke er så sylklar når bakken ikke er det? :) Flyet kunne også vært hakket lysere, for å framheve det litt mer. Hadde du satt sessongen til "sommer" hadde bildet får mer liv.

 

Bilde 4: Artig effekt! :grin: Men når man er ustø på hånda blir HELE flyet litt uskarpt, ikke bare kantene. :cool:

 

Don't hate me, please! :blush:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...